web 2.0

۱۳۸۸ شهریور ۱۴, شنبه

آیا می دانید که وایتکس،عامل سفیدی پیش از موعد موهاست

یا می دانید که علت اصلی سفید شدن موها در سنین جوانی و پیش از موعد مقرر استفاده بیش از حد از وایتکس می باشد! شاید شما ندانید اما هر فرد روزانه حجم بسیار بالایی از وایتکس را به بدن خود وارد می کند،آیا می دانید که از چه طریقی وایتکس به بدن شما وارد می شود.جواب بسیار واضح است:از طریق آب لوله کشی. یکی از طوطئه هایی که استعمار پیر برای کاهش عمر مردم در دوران مستر همفر جاسوس انگلیس در کشورهای اسلامی طرح ریزی کرد،

متمرکز ساختن آب شرب مردم در یک نقطه بود تا از این طریق بتوانند هر چه می خواند سموم مختلف را از طریق آلوده کردن منبع اصلی به مردم بدهند و چه بسیار موفق بودند به طوری که امروزه با وجود برقراری حکومت اسلامی در کشور و دلسوزی مسولین هم چنان وایتکس که امروزه از استعمال اسم آن ابا دارند و نام علمی آن که کلر است را به جای وایتکس به کار می برند را در منابع آبی کشور استفاده می کنند و آن هم به نام ضد عفونی کردن آب و بهداشت.آیا زمان آن فرا نرسیده که مسولین به خود بیایند؟

جالب است بدانید اگر همین آب لوله کشی که سرشار از وایتکس است را به مردم روستایی که تا کنون از آب چاه و قنات استفاده کرده اند بدهیم ،خواهید دید که بیماری ها به سرعت در میان آنها گسترش خواهد یافت و شاهد مرگ و میر آنها خواهیم بود.به کجا می رویم؟

نويسنده : دكتر روازاده

0 comments:

ارسال یک نظر