web 2.0

۱۳۸۸ شهریور ۱۴, شنبه

نامه توماس ادیسون به وزیر پیشنهادی نیرو (علی آبادی)طنز!

)



آورده اند که پس از انتخاب علی ابادی به عنوان وزیر نیرو، توماس ادیسون که سالهاست دار فانی را وداع گفته ودیگر به منزل باز نگشته به ناگاه از فرط شادی و هیجان یک مرخصی چندساعته ای گرفت وبه دنیا بازگشت تا مراتب شادمانیش را با علی ابادی تقیسم کند.

و در همین راستا نامه ای نوشت به محمد علی ابادی با این مضمون:

محمد جان سلام.میدانم که این روزها حالت بسیار خوب است ودر یکی از اعضاء بدنت مراسم عروسی و پایکوبی بپاست.اکنون که این نامه را مینویسم هفت کفن پوسانده ام ومدتهای مدید یست که دریغ رحمت راسرکشیده ام وچند سالی به طور کامل فراموش شده بودم نه همایشی نه بزرگداشتی نه کوفتی دردی چی هستی تو !....تا اینکه خبر انتخاب تو را از طریق کانال همسایه مایلی کهن اینا دیدم اخر ما در این دنیا ماه واره نداریم و هروقت هم که وصل میکنیم یک عده ناشناس می ایند و جفت پا میپرند روی دی ش که گمان کنم اغتشاشگر باشند !

راستی میخواستم تماس بگیرم منتها نه "هیچ کس تنها نیست "ونه "از کی تا حالا" هیچ کدام انتن نمی دهند و مدام خط روی خط می افتد و ملت مدام از خانواده گراهام بل تا مسئولین مربوطه نظام را مورد عنایت قرار میدهند..

.............................

................................

ببخشید که معطل شدی !........ 20 دقیقه رفتم برق بازی ملوان استقلال را وصل کردم و امدم خلاصه میکنم محمد جان اکنون که علی اباد هم شهری شده و به این مقام یا به قول خودت پست رسیدی قدر خودت را بدان چرا که دیدم رئیس جمهورتان فرمودند که علی ابادی مهندس عمران است و میتواند در پروژه های عمرانی وزارت نیروهمچون ساخت نیروگاه وسد سازی موفق باشد ! ! ! ! ! فقط نمیدانم چرا کسی این وسط نپرسید که این اقای مهندس عمران چرا 4 سال رئیس سازمان تربیت بدنی بود !

و به راستی که تو سدهای بزرگی مثل گرفتن مدال در المپیک و سد بزرگی مثل صعود تیم ملی به جام جهانی را در سازمان بنا نهادی و ریشه کشتی و والیبال را سوزاندی ولی صد افسوس که بسکتبال ازدستت در رفت و قهرمان شد و همین شد دلیل اخراج تو از سازمان ! ولی مخور غم گذشته که گذشته ها گذشته و هرگز به غصه خوردن گذشته برنگشته، پس چه خندون چه گریون ببخشید.....پس

جیره بندی برق را اغاز کن و نوساناتش را زیاد کن و کلیه لوازم برقی را بترکان و مبلغ برق را 10 برابر کن هروقت هم پا داد کلا برق را قطع کن تا بدین ترتیب ملت قدر این نعمت را بیشتر دانسته و به یاد امثال اینجانب و سایر بزرگان بیفتند.

در ضمن از تو میخواهم که بعد از رای اعتماد مجلسیها که البته بعید است بدهند حداقل کتاب علوم سوم راهنمایی را مطالعه کنی تا بعدها سوتی ندهی و مرا با گراهام بل وانیشتن و نیوتن وارسطوو نامجو مطلق و فرج الله سلحشور اشتباه نگیر و در پایان نیز از تو میخواهم همانطور که در سازمان لقب پدر ورزش را یدک می کشیدی ازین پس لقب جاودان بابا برقی را برای خود برگزینی و مادر وزارت نیرو را نیز هچون سازمان تربیت بندی به خواهرش پیوند بدهی.

0 comments:

ارسال یک نظر