web 2.0

۱۳۸۹ اسفند ۷, شنبه

معرفی Optimus 3D، تازه ترین اطلاعات از ابر اسمارتفون ال جی


این از اولین محصولاتی است که در نمایشگاه بارسلونا معرفی می شود و یکی از قدرتمند ترین ها از خانواده Optimus به شمار می رود؛ محصول جدید ال جی توانسته در همین بدو معرفی، توجهات زیادی را به خود جلب نماید. تا کنون کم و بیش، شاهد حدس ها و گمانه زنی هایی در مورد امکانات آن بودیم، اما امروز ال.جی برای اولین بار، از امکانات این تلفن به طور رسمی پرده برداری کرد. این اولین و تازه ترین اطلاعاتی است که می توانیم از این ابر اسمارتفون به شما بدهیم:


اولین نکته قابل ذکر، معماری سخت افزاری دو هسته ای، با حافظه های دوگانه می باشد. پردازنده دو هسته ای با فرکانس 1 گیگاهرتز و از نوع OMAP 4 از دیگر مشخصات بارز این دستگاه است. در این مورد باید گفت که تلفن های زیادی با پردازنده دو هسته ای و 1 گیگاهرتزی وجود دارند، اما نقطه تمایز این گجت، این است که اولا از OMAP 4 که سری جدید پردازنده های Texas Instruction است، استفاده می کند و دوما به ادعای ال.جی، کدگشای ویدئویی آن 4 برابر سریع تر از طراحی های رقیب است.


Optimus 3D عملکرد گرافیکی را هم با استفاده از PowerVR SGX540 به حد بسیار خوبی رسانده است. ال.جی می گوید این عملکرد، دو برابر نزدیک ترین رقیب این تلفن می باشد( بر طبق اصول نامی برده نشده است). مزیت آن برای کاربران، عملکرد عالی در وبگردی، اجرای نرم افزار ها و استفاده از محتوای مولتی مدیا خواهد بود. بعلاوه اینکه، این اولین اسمارتفونی است که تمام تجربه های سه بعدی را به طور یک جا برای شما فراهم می کند. از ضبط و پخش گرفته تا به اشتراک گذاری محتوای سه بعدی.


با وجود لنز دوگانه برای دوربین، کاربران قادر خواهند بود که هروقت بخواهند، سه بعدی فیلم برداری کنند و وقتی پای دیدن فیلم ها به میان می آید، می توانید با استفاده از صفحه نمایش 4.3 اینچی سه بعدی آن - بدون نیاز به عینک - از دیدن فیلم های سه بعدی لذت ببرید. رزولوشن هم در این مانیتور800x480 پیکسل است.


از امکانات ارتباطی Optimus 3D می توان به پشتیبانی از HDMI و DLNA : Digital Living Network Alliance اشاره کرد. با وجود این قابلیت می توانید با سایر دستگاه هایی که از DLNA پشتیبانی می کنند، فیلم – عکس – موسیقی و انواع مختلف محتوا را رد و بدل کنید.


فعلا اطلاعات بیشتری از Optimus 3D در دسترس نیست، به محض مطلع شدن، آن را در اختیار شما هم خواهیم گذاشت. پس منتظر آپدیت های بیشتر در این مطلب باشید چرا که با برپایی کنگره، خبر های بیشتری خواهیم شنید.

0 comments:

ارسال یک نظر