web 2.0

۱۳۸۸ آبان ۲, شنبه

بسته های آمازونی

28 comments:

ali گفت...

خيلي عاليست

ناشناس گفت...

من که تصویری ندارم

ناشناس گفت...

چگونه سینه های کوچکم ! بزرگ نمایان کنند؟

ناشناس گفت...

من دختری جوان هستم با سینه هایی بزرگ و قلمبه و با پسران زیادی سکس کرده امن ایا براتون عکس هایی از سینه های زیبایم بفرستم ؟ به کدام ادرس؟

ناشناس گفت...

لطفا عکس هایی از سینه بزرگی که داری برام بفرست . snhaghani@yahoo.com

ناشناس گفت...

هرکسی عکس های زیبایی از پایین تنه و بالا تنه داره به این آدرس ارسال کنه اگه عکس از خودش باشه ممنون میشم. samid141@yahoo.com

ناشناس گفت...

هر کس از بالا تنه و پایین تنه خودش عکس داره برام ایمیل کنه. berjis_new@yahoo.com

فاطیما گفت...

پس کو عکساتون؟در ضمن کجا عکس سینه هامو بفرستم؟لطفا آدرس بدین و عکسارو در معرض دید عموم بذارین

ناشناس گفت...

فاطیما خانم پس عکسای سینتون چی شد؟؟؟
لطفا بگید ما چه جوری می تونیم سینه ی شما رو رویت کنیم؟! ما چشم انتظاریم...

ناشناس گفت...

می تونید عکی سینه و بدن خودتونو برام با تلفن ایمیل کنید منم باهاتون تماس می گیریم
Hamedani_babak@yahoo.com

سهیلا گفت...

سلام اگه کسی عکسی از سینه، کوس، و کیر داره برام ایمیل کنه البته اگه کسی برام بفرسته من براش میفرستم
سعی کنید عکس خدتون باشه
متشکرم
ekdostekhob@yahoo.com

ناشناس گفت...

من علی هستم از شاهرود دنبال یه نفر واسه سکس میگردم 09352575903

ناشناس گفت...

هر كس عكس از پايين تنه و بالا تنه داره خصوصا اگه مال خودش باشه واسم بفرسته لطفا. omid917@gmail.com

amir گفت...

سلام.هرکسی هر عکس توپی داره واسم بفرسته
amir_tatal93@yahoo.com

ناشناس گفت...

be yek khanoome jahat sex dagh niyazmandam 09357519895

ناشناس گفت...

خدا به همتون مرگ بده بی جنبه های نفهم.

ناشناس گفت...

من یه دختر آماده ی سکس هستم شماره ی برادرم 09368052649 قیمت را با برادرم صحبت کنید
اسم برادرم حسین است

سهراب گفت...

من سهراب 17 ساله بچه ی همدان هستم شماره مبایلم09371991075 است هر دختری دوست داره بامن تماس بگیره برای دوستی نه سکس

ناشناس گفت...

من تروس کونی هستم

ناشناس گفت...

من یک پسر که امده سکس هستم 09370406088

سارینا گفت...

خاک بر سر همتون

ناشناس گفت...

من ارش هستم از مشهد

خیلی سخته که بغض داشته باشی ، اما نخوای کسی بفهمه... خیلی سخته که عزیزترین کست ازت بخواد فراموشش کنی... خیلی سخته که سالگرد آشنایی با عشقت رو بدون حضور خودش جشن بگیری... خیلی سخته که روز تولدت، همه بهت تبریک بگن، جز اونی که فکر می کنی به خاطرش زنده ای... خیلی سخته که غرورت رو به خاطر یه نفر بشکنی، بعد بفهمی دوست نداره... خیلی سخته که همه چیزت رو به خاطر یه نفر از دست بدی، اما اون بگه : دیگه نمی خوامت!

ناشناس گفت...

میدونی چرا وقتی آدما بزرگ میشن با خودکار مینویسن؟

ناشناس گفت...

سلام.هرکسی هر عکس توپی داره واسم بفرسته
zm6570@yahoo.com

ناشناس گفت...

دل همتو خوشه دوستان!... امیدوارم روزی راه را یدا کنید.

بنیامین_قشم گفت...

این نظرات چیز شعر چیه که گذاشتین تو وبلاگ!!!!

ناشناس گفت...

09352575903

ناشناس گفت...

mohsenmerikh@yahoo.com

ارسال یک نظر