web 2.0

۱۳۸۸ مرداد ۱۹, دوشنبه

BMW Z4‎‏ رودستر محبوب آلمانی در راه ایران ‏ + تصاویر



z4 به عنوان اولین محصول از سری z محصولات شرکت ب ام و به ایران می آید. شرکت بی ام و برای این خودرو قیمتی حدود 47 هزار یورو را تعیین کرده است.

ماهنامه خودرو امروز ، در جدیدترین شماره خود از ورود پر طرفدار ترین و خاص ترین محصول شرکت بی ام و به ایران یعنی "ب ام و Z4 " خبر داده است.
شرکت پرشیا خودرو به عنوان نماینده رسمی ب ام و آلمان در ایران پس از مساعد شدن شرایط برای واردات این رودستر جذاب ب ام و چندی پیش تصمیم به واردات این محصول به کشور و اضافه کردن آن به سبد محصولات بی ام و گرفته است.


در شماره جدید ماهنامه خودرو آمده است : سایت تولیدی ب ام و z4 تا کنون در کارولینای جنوبی آمریکا بوده اما طی تصمیم شرکت ب ام و پس از معرفی نسل دوم z4 سایت تولیدی ب ام و z4 به خانه اش یعنی باواریا در آلمان منتقل شده و در عوض دو اس یو وی محبوب بی ام و x3 و x6 جاگزین این محصول در آمریکا شده اند . این انتقال همان مساعد شدن شرایط برای ورود به بازار ایران محسوب می شوند . ب ام z4 با سه پیشرانه 2.5 لیتری ، 3 لیتری و 3.5 لیتری توربو تولید می شود . نسل دوم این خودرو در نمایشگاه اوایل سال 2009 در دیترویت آمریکا معرفی شد . این نسل در سه تیپ عرضه می شود و به امکاناتی همچون گیربکس 7 دنده دو کلاچه ، سیستم iDrive ، سیستم تعلیق تطبیق پذیر M ، سیستم DDC ، سیستم تهویه مخصوص رودستر کانورتیبل ، صندلی های چرم ، سقف آلومینیومی با قابلیت جمع شوندگی در 20 ثانیه مجهز است و شتاب صفر تا صد آن برای هر سه تیپ زیر 7 ثانیه است .

این نسل از z4 در جهان به عنوان 4امین رودستر خاص شرکت بی ام شناخته می شود که طراحی کوسه مانند و لذت رانندگی بی مثال آن زبان زد علاقه مندان رودسترها در سرتاسر جهان است . z4 به عنوان اولین محصول از سری z محصولات شرکت ب ام و به ایران می آید. شرکت بی ام و برای این خودرو قیمتی حدود 47 هزار یورو را تعیین کرده است.



0 comments:

ارسال یک نظر