web 2.0

۱۳۸۸ مرداد ۱۹, دوشنبه

17 تصویر که باور نمی کنید کار فتوشاپ نباشه!

بعضی وقتا زندگی واقعی از کارهای فتوشاپ عجیب تره. اینا تصاویریه که وقتی ببینید شما رو وادار می کنه فریاد بزنید "قلابیه!"، ولی در حقیقت قلابی نیستن. هرچند در بعضی موارد آرزو می کنیم کاش بودن...



این بیشتر شبیه نقاشیه تا فتوشاپ، ولی در حقیقت تصویری از سن عظیم یک اپراست با نماد "مرگ در حال خواندن کتاب زندگی" که اون مجسمه بزرگ اسکلت واقعاً در همون اندازه کنارش ساخته شده!





اگه یه ورزش باشه که قبل از مردن باید تجربش کنی...





شترمرغ رانی یکی از مسابقاتیه که تو خیلی از کشورها برگزار میشه.




یک موتورسیکلت تکچرخ توسط پسر 18 ساله اختراع شد. بله، وقتی شما اوقات با ارزش دوران دبیرستانت رو مشغول الافی و چشم چرونی بودی، این بابا رفت مخش رو به کار گرفت و این طرح مهندسی رو تموم کرد. با هدایت وزنت به جلو و عقب می تونی حرکتش بدی بدون اینکه تعادلش رو از دست بده. حالا باید منتظر ترکیدن یک لاستیکش باشیم!






بله این یک سگه!





یک سگ زنده، که خانم زحمت کشیدن برای مسابقه به این روزگار درش آوردن!




عابری که نقشه رو نگاه می کنه






سری تصاویری از یک پروژه هنری که در اون سعی شده لباس فرد از دید عکاس به رنگ پس زمینه نقاشی بشه و اینطور وانمود بشه که لباس شفافه و پشتش دیده میشه.




بعضی مخلوقات وقتی کوچکتر میشن ترسناکتر میشن




اگر Daily Mail راست بگه، موجود بالا فقط به اندازه نیم اینچ بزرگ میشه. میدونیم که حشراتی با این سایز هستن ولی این پدیده زمانی عجیب میشه که ببینیم یک حیوون واقعی با استخون بندی ظریف و همه چیز به این اندازه است. مثل این می مونه که روی پیشخوان آشپزخونه نگاه کنی و ببینی یک اسب به اندازه یک لوبیا وایستاده!

این ابرهای عدسی شکل عجیب، توسط بادهای بالارونده اطراف کوهها بوجود میان. این بادها با عنوان "موج بالابرنده" بقدری قوی هستند که خلبانان هواپیماهای غول پیکر بوسیله اونها 1864 مایل بدون کمک موتور پرواز کردن.
ابرهای Venticular اغلب با بشقاب پرنده اشتباه گرفته میشن، به نظرتون احمقانه میاد تا روزی که یکی از این شناورها رو روی شهرتون ببینید...






تزئین درخت کریسمس در مراکش




ممکنه این شبیه پاسخ فتوشاپیه یک بابای تنبل باشه به سؤال "بزغاله ها از کجا میان؟"! اما در حقیقت یک عکس واقعیه که از بزغاله ها در مراکش گرفته شده. وقتی غذا کمیاب میشه اونا یاد میگیرن که از درختا بالا برن. البته این منظره زیبایی خودش رو از دست میده وقتی تصور کنیم ماشینت رو زیر یک درخت پارک کردی و با فضله بزغاله ها تزئین بشه!


معلوم نیست چقدر وقت گذاشتن برای ساختن هرکدوم از این تصاویر که آخرش بعد از کلی دنگ و فنگ هر بیننده ای بگه کار فتوشاپه!!






"آقا، شما اون علامت رو اونجا ندیدین؟"



این تصویر با عنوان "بدترین تقاطع دنیا" روی اینترنت پخش شده بود. در حالی که این کار فتوشاپ نیست، و البته یک تقاطع واقعی هم نیست.


تصور کنیم وقتی در یک قایق سرعتی در حال حرکت هستی، مسیح از تو می خواد که روی آب راه بری، ایده خوبیه به شرطی اول سرعتت رو کم کنی، حداقل به خاطر امنیت بقیه قایقرانها!
این تصویریه که درست لحظه ای قبل از افتادن با سرعتی بیش از حد بشر به داخل آب از این راننده بدبخت گرفته شده.










چیزی که شبیه ابزار ساده "خیره کردن" در فتوشاپ هست در حقیقت پله های موزه هنر فیلادلفیاست، که عابران رو می ترسونه.




ما ترجیح میدیم فکر کنیم این پروسه عمدیه، موجودات ریز (میگوهای کوچک) خودشون رو در این لایه های یخی قرار دادن تا یک نفر علاجی برای میگوهای کوچک پیدا کنه، خوشبختانه تکنولوژی ناامیدشون نکرده.






توده های شناور یخ در اوقات فراقت چیکار می کنن؟!



بله، این یک توده یخ واقعیه و نه، رنگ نشده. این توده ها در سواحل آفریقای جنوبی مشاهده شدن. به نظر میرسه این راه راه ها بخاطر لایه های رسوبی یا موجودات ریز مرده گیرافتاده در لایه های یخی در طول زمان باشه.

نمی تونیم از نگاه کردن به این کفشای بزرگ دست بکشیم




متأسفانه خانمی در انگلستان دچار این عارضه بزرگ شدن بیش از حد معمول پاهاست.

0 comments:

ارسال یک نظر